Метою програми Hillel Evo є реалізація ідей Студентів та Випускників Школи та отримання ними справжнього практичного досвіду.

В рамках програми Студенти отримують можливість створити портфоліо для майбутнього працевлаштування під керівництвом кваліфікованих наставників.

  • Iдея

  • Пітчинг

  • Підбір команд
    та менторів

  • Реалізація ідей

  • Презентація готових проектів

Правила участі

Участь у програмі вам дасть

  • Практичний досвід

    Робота над створенням реального проекту

  • Командна праця

    У програмі задіяні Студенти всіх спеціальностей

  • Робота з досвідченими розробниками

    Проекти створюються за участю практикуючих розробників

  • Власний проект

    Реалізація авторських проектів Студентів та Випускників Школи

  • Конкурентні переваги

    Ви станете більш конкурентоспроможними на ринку праці

Презентація робочих прототипів
програми Hillel Evo
Презентація робочих прототипів
другого циклу програми Hillel Evo
Презентація робочих прототипів
третього циклу програми Hillel Evo
Презентація робочих прототипів
четвертого циклу програми Hillel Evo
Презентація робочих прототипів
п'ятого циклу програми Hillel Evo

Hillel Evo — це реалізація ідей

У багатьох Студентів з'являються ідеї створення власних сервісів і продуктів, і часто для реалізації цих задумів їм не вистачає матеріально-технічної бази і досвідченого керівника. Програма Hillel Evo забезпечує Студентів цим і дає можливість отримати досвід практичної та командної роботи - найбільших переваг при майбутньому працевлаштуванні.

Поради

Часті питання

Часті питання

У нашій школі викладають тільки практикуючі фахівці (не нижче Senior-рівня) з найбільших IT-компаній міста. Навчання вони проводять, орієнтуючись на останні тенденції IT-ринку для того, щоб наші випускники мали найбільш затребувані знання і досвід.

Щоб стати учасником програми Hillel Evo, потрібно бути Випускником або Студентом школи.

Подати ідею проекту може будь-який Випускник або Студент Школи. Проект може бути вже на певній стадії реалізації.

Брати участь у команді можуть Випускники або Студенти, які пройшли мінімальний термін навчання:

- Java Elementary — 16 занять;

- PM — 8 занять;

- Front End Basic — 15 занять;

- Front End Pro — 16 занять (якщо не навчався на Front End Basic);

- SMM — 8 занять;

- Інтернет-маркетинг — після будь-якого блоку;

- Введення у програмування — тільки в якості ідеї;

- PHP — 16 занять;

- QA Manual — 16 занять;

- UI/UX Design — 8 занять.

Так, звісно!

Брати участь у команді можуть Випускники або Студенти, які пройшли мінімальний термін навчання.

Так! За проектом закріплюється ментор-викладач, який допомагає команді реалізовувати проект у вигляді професійних порад і допомоги в організації процесу розробки.

У цьому допомагає HR-менеджер Школи.

Так, робота над проектом повністю на добровільних засадах.

Робота в команді допоможе вам закріпити отримані знання та дізнатися багато нового і корисного. Також це вплине на ваше подальше працевлаштування.

Щоб вийшов у фіналі хороший результат, потрібно витратити багато часу і сил.

На кожному мітингу ви отримуєте завдання, над якими працюєте до наступного мітингу.

Обов'язково один раз на тиждень ви зустрічаєтеся на мітинг у Школі.

Для того, щоб задати хвилюючі вас питання вашому менторові, поспілкуватися з командою, розробити подальший план роботи над проектом.

Ідейний натхненник проекту не має права кидати свій проект. Але якщо обставини все ж складаються так, що ви не можете вести проект далі, ви повинні делегувати свої обов'язки іншій людині, щоб уникнути розпаду команди і припинення роботи над проектом.

Школа не претендує на вашу ідею і не буде її реалізовувати!

На жаль, ні!

Метою програми Hillel Evo є реалізація ідей Студентів та Випускників Школи, а також отримання ними ще більшого практичного досвіду і досвіду роботи в команді. У рамках програми Студенти отримують можливість напрацювати портфоліо для майбутнього працевлаштування під керівництвом кваліфікованих наставників.

Школа надає підтримку у вигляді надання необхідних хостингів, трекінгових систем (Jira) і т.д.

Школа не займається просуванням проекту далі.