Правила участі у програмі Hillel Evo

Правила участі у програмі Hillel Evo

Метою програми Hillel Evo є реалізація ідей Студентів та Випускників Школи, а також отримання ними ще більшого практичного досвіду і досвіду роботи у команді. В рамках програми Студенти отримують можливість напрацювати портфоліо для майбутнього працевлаштування під керівництвом кваліфікованих наставників. Брати участь у програмі можуть як Студенти і Випускники, у яких є ідеї з приводу створення свого проекту, так і Студенти і Випускники, у яких немає ідей, але вони хотіли б взяти участь у реалізації проекту і прокачати свої скіли.

Правила участі у програмі Hille Evo для Студентів та Випускників Комп'ютерної Школи Hillel, у яких є ідея свого проекту.

Щоб стати учасником програми Hillel Evo, потрібно бути Випускником або Студентом Школи.
Подати ідею проекту може будь-який Випускник або Студент Школи. Проект може бути вже на певній стадії реалізації.
Брати участь у команді можуть Випускники або Студенти, які пройшли мінімальний термін навчання:

  • Java Elementary — 16 занять;
  • PM — 8 занять;
  • Front End Basic — 15 занять;
  • Front End Pro — 16 занять (якщо не вчився на Front End Basic);
  • SMM — 8 занять;
  • Інтернет-маркетинг — після будь-якого блоку;
  • Введення у програмування — тільки в якості ідеї;
  • PHP — 16 занять;
  • QA Manual — 16 занять;
  • UI/UX Design — 8 занять.

Всі інші програми навчання — у будь-який момент навчання.

  1. На розробку робочого прототипу проекту дається 4 місяці з моменту відбору ідеї до програми Hillel Evo.
  2. За проектом закріплюється ментор-викладач, який допомагає команді реалізовувати проект у вигляді професійних порад і допомоги в організації процесу розробки.
  3. Команди можуть використовувати приміщення Школи для загальних мітингів у будь-який робочий час Школи, головне — попередньо забронювати час.
  4. Школа надає підтримку у вигляді надання необхідних хостингів, трекінгові систем (Jira) і т.д.

Етапи участі у програмі Hillel Evo для тих, у кого є ідеї

I відбірковий тур:

Ви подаєте ідею проекту сюди: https://evo.ithillel.ua/

  1. Ідея проекту повинна відповідати трьом основним критеріям:
    - яку проблему вирішує ваша ідея;
    - можливість реалізації мінімального робочого прототипу протягом 4-х місяців;
    - є потенціал розвитку проекту після програми Hillel Evo.
    Важливо! Проекти можуть бути в тому числі і соціальними.
  2. Ваша ідея проекту ставиться на внутрішнє голосування серед співробітників Школи. Якщо ідея набрала достатню кількість балів, ви потрапляєте у другий відбірковий тур (максимальна кількість команд в турі - 8).

II відбірковий тур:

  1. Ви готуєте презентацію своєї ідеї і презентуєте її перед журі, що складається з Викладачів Школи та запрошених гостей (експерти в цій галузі).
    Формат: презентація до 8-ми хвилин + питання і відповіді до 8-ми хвилин.
    З приводу того, як повинна виглядати презентація, вас проінформує відповідний співробітник Школи.
  2. Якщо ваша ідея набирає достатню кількість балів, щоб потрапити до ТОП 3, ви проходите у третій тур.

III відбірковий тур:

  1. З закріпленим за проектом ментором-викладачем ви вирішуєте, які технології будуть використані для реалізації вашої ідеї;
  2. Набір команди. У цьому вам допоможе HR Школи;
  3. Формат взаємодії визначається на перших мітингах. Бажано один раз на тиждень проводити загальний мітинг з командою і ментором у Школі;
  4. Ідейний натхненник проекту не має права кидати свій проект. Але якщо обставини все ж складаються так, що ви не можете вести проект далі, ви зобов'язані делегувати свої обов'язки іншій людині, щоб уникнути розпаду команди і припинення роботи над проектом;
  5. До кінця третього місяця у вас повинен бути готовий проект для бета- тестування. Він віддається на тиждень студентам курсу QA:
    - у вас буде два тижні на виправлення багів;
    - плюс один тиждень для підготовки презентації проекту.
  6. Якщо проект у кінцевому результаті не має MVP, він знімається з програми і не допускається до презентації.

IV тур:

Ви робите остаточну презентацію робочого проекту.
Формат презентації:
- виступ — до 15 хвилин;
- питання відповіді — до 15 хвилин.

Зміст презентації:
- Короткий опис проекту;
- Яку проблему вирішує;
- Монетизація проекту.

Якщо у вас немає ідеї і ви просто хочете стати учасником однієї з команд програми Hillel Evo.

Правила для вас:

  1. Обов'язково бути Студентом або Випускником школи;
  2. При реєстрації на сторінці https://evo.ithillel.ua/ обирайте пункт «У мене немає ідеї».
  3. Відповідально підходити до роботи над проектом, виконувати поставлені завдання, прокачувати свої скіли, так як це дуже допоможе в подальшому працевлаштуванні.